Matrasbeschermer en hoeslaken 2 in 1 voor babymatras

star star star star star_half (45 Beoordelingen)

€ 16,58

lichtgrijs
  • Wit
  • lichtgrijs
levering vanaf
donderdag 12 december

Dubbelzijdig inzetbare plaat - Ademend - PVC-vrij

De babysheet, een 2 in 1 product dat uw leven gemakkelijker maakt! Dit hoeslaken is zowel waterdicht als zeer goed ademend voor een goede vochtafvoer.

Geen verzendkosten en gratis retourneren vanaf in Frankrijk een 39€ bestelling

Beschrijving

Hou je van eenvoud, wil je je leven makkelijker maken? Adopteer dit 2 in 1 hoeslaken zonder aarzeling om de matras van uw baby te beschermen. Het is samengesteld uit een dunne laag polyurethaan dat vloeistoffen vasthoudt en zo de matras in perfecte conditie houdt. Polyurethaan is ook ademend, het laat de lucht circuleren en zorgt zo voor een goede temperatuurregeling.

De luier die in contact komt met de huid van de baby is gemaakt van Tencel®, een vezel gemaakt van eucalyptuspulp, die van nature is voorzien van airconditioning. Tencel® biedt een warm contact in de winter en koel in de zomer voor een ideaal bed. Tencel® stoot bacteriën en mijten op natuurlijke wijze af zonder dat een chemische behandeling nodig is. De combinatie van polyurethaan en Tencel® zorgt niet voor een gevoel van warmte: baby zweet minder, slaapt beter.

2 in 1 hoeslaken verkrijgbaar in een klassiek babybedje en in evolutieve bedmaat.

Hoeslaken dat op 60° in de wasmachine kan worden gewassen om uw kind een perfecte hygiëne en een ultragezond beddengoed te bieden.

De kleine extra's:

- Uitbreidbaar - Keuze in grootte (60x120cm of 70x140cm)

- Elastische vorm en brede bekers voor een eenvoudige installatie op de matras

- Gegarandeerd zonder chemische behandeling en Oeko-Tex gecertificeerd.

- Slechts één laken om op de matras te leggen (uw rug zal u dankbaar zijn!), ideaal voor vakantie of thuis.

Dit hoeslaken is ook verkrijgbaar in een kindermatrasversie.

Gemaakt in Europa Gemaakt in Europa
Recycleerbaar en gerecycleerd karton Recycleerbaar en gerecycleerd karton
OEKO-TEX® 5452CIT OEKO-TEX® 5452CIT

Product Informatie

Geproduceerd in
Portugal
Garantie
2 jaar
Certificaat
OkeoTex ® N°5452CIT
Standaard
Voldoet aan de vereisten van decreet nr. 2000-164 van 23 februari 2000
Behandeling
Geen chemische behandeling.
Onderhoud
Machinewas 60° C / Niet drogen in droogtrommel
Weight:
200 g
Referentie
DHBAL01GC

Samenstelling

100% lyocell van het merk Tencel® met een dunne laag polyuretaan die zowel waterdicht als ademend is.

Matrasbeschermer en hoeslaken 2 in 1 voor babymatras

4.1 / 5 star star star star star_half 45 Review
More recent
  • More recent
  • 1 star
  • 2 stars
  • 3 stars
  • 4 stars
  • 5 stars
replay
Matrasbeschermer en hoeslaken 2 in 1 voor babymatras Matrasbeschermer en hoeslaken 2 in 1 voor babymatras
star star star star star Matrasbeschermer en hoeslaken 2 in 1 voor babymatras

Zeer praktisch

Miao W, het 17/11/2019
Geweldig product
Matrasbeschermer en hoeslaken 2 in 1 voor babymatras Matrasbeschermer en hoeslaken 2 in 1 voor babymatras

Kwalitatief artikel

brigitte B, het 12/10/2019
In overeenstemming met de productbeschrijving

tevreden

Evelyne C, het 03/10/2019
zeer tevreden met het product

Bestand en praktisch

Fanny B, het 05/08/2019
Het is de 6e die ik koop, dat wil zeggen als ik overtuigd ben. ik heb er 3 voor het babybedje en 3 voor het iets grotere bed. de eerste is nu 3 jaar geleden gekocht, ik gebruik hem nog steeds en hij is nog steeds in perfecte staat. de witte is lichtelijk voorbij, maar de maat is niet veranderd. hij kan gedroogd worden. ik waardeer de 2 in 1. hij is comfortabel en zeer praktisch, hij gaat lang mee. niets om nog eens te zeggen.

gerief

Mathilde H, het 29/07/2019
Ik koos voor gemak en gemak.
(5/45)

Anderen bekeken ook